True colors

Denna dag ska gå åt till packning, eller rättare sagt skriva en packlista för er helt år. Just nu skulle det vara skönt om någon ville göra detta åt mig, för hur gör man egentligen? Vi får se hur det kommer att gå helt enkelt. Igår spenderades kvällen med Hiljis vilket var hur mysigt som helst och kvällen hade inte kunnat spenderas på ett bättre sätt efter tre veckors jobb med film, mys och prat. Men igår hände en annan sak också som var mindre rolig. Jag var nämligen hos frisören som är en liten historia för sig. Jag ville göra mitt hår i lite blandade slingor men famförallt ljusa så att det inte skulle blir så stor förändring. Men helt plötsligt satt jag där och var brunett. Nja kanske inte brunett, men för mig är det brunett om man jämför med innan. Jag vet inte om det blev ett missförstånd eller om jag var otydlig. Men jag får tvätta och se hur håret blir om ett par dagar. För jag känner mig inte helt nöjd direkt. Men det ordnar sig nog. Idag står också bio på schemat med en efterlängtad syster och här kommer lite bilder från senaste tiden i mobilen.      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0