2012-12-05

Jag vet att jag är uppe alldeles för sent, för jag vet redan nu hur min morgon kommer se ut då jag inte kommer orka gå upp och sedan när jag väl kommer gå upp kommer jag behöva springa runt i hela huset, morgon-stress alltså. Men just nu kan jag inte riktigt somna. Jag har precis lämnat in min historia uppsats och det kan vara bland den bästa känslan som finns att lämna in något. Jag har nu ett inlämningsarbete kvar och lite små prov och läxor sen är skolarbetet över, tack och lov. Om 15 dagar är jag på väg hem och det känns otroligt skönt, att få komma hem snart och bara vara, ta det lugnt, mysa, umgås i mängder med alla jag saknar och allt det där andra som jag har saknat. Julen närmar sig och det är så mysigt överallt i London. I lördagskväll var det pepparkaksbak hemma hos Ebba så julkänslor får man verkligen här och var, inte minst att det är juldekorerat överallt också. Mamma och pappa var här i helgen och det var så otroligt mysigt att ha dem här. Vi umgicks, åt god mat, shoppade, träffade värd familjen och jag visade dem runt. Tur att vi ses väldigt snart igen. IJag tror tröttheten börjar komma ikapp mig, så nu säger godnatt från London.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0