Hemma I Karlstad

Plötsligt landar man på arlanda och befinner sig i Sverige. Konstigt och läskigt hur tiden kan gå så snabbt och att en termin kan gå så fort. Men just nu befinner jag mig hemma i karlstad och samtidigt som allt känns konstigt så känns allt så normalt och som jag inte ens satt min fot i London. Men jag tror att när jag väl kommer tillbaka till Lodnon så kommer det vara som att jag aldrig var hemma under julen.
 
Hela julen har varit mysig med familj, vänner och släkt och framförallt mat. Jag förösker ta ikapp allt jag missat här hemma med alla och jag har aldrig njutit så mycket av att få sova i min egna säng. Tiden går snabbt förbi och jag insåg att det inte är lång tid kvar tills jag åker tillbaka så nu ska jag hinna göra precis allt jag har tänkt den tid som är kvar och bloggen kommer att få ligga åt, men kommer att updateras så fort jag är tilbaka i Lodnon. Nu väntas mer tid med vänner, familj, släkt, frukostar, mat, bio, filmer, bakning och mer sovande i min säng som aldrig förr sista tiden i Sverige.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0