Never stop dreaming

Helgen är här och den inleddes med lite plugg och sedan åkte jag Linnéa, Nina och Minna in till centrala London för att göra något som inte innebar plugg och det blev en otroligt lyckad kväll och jag tror aldrig jag har skrattat så mycket i hela mitt liv. Nu ska jag plugga, sedan kommer Linnéa och Stina över och sedan ska vi på SSL Nobel som är med skolan, men först till Ebba innan det. Detta blir nog en bra kväll det här. Förövrigt måste jag bara få sagt att det bästa som finns kan ju vara att åka buss på natten här i London när fötterna värker och det är så fint, men något mindre roligt är att bli förföljd av rävar när jag skulle springa hem. Skit läskigt och ni kan ju tänka er hur snabbt jag sprang hahaha!!!!
 
Satt nyss och pratade med Nick och han sa att de skulle åka och köpa Christmas tree idag!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0