Funderingar

Jag kan ju inte säga att jag är den bästa "bloggaren" då inlägg kommer upp lite då och då men så får det också vara just nu. Jag "övar" helt enkelt för det kommade året. På tal om det så känns det fortfarande så otroligt overkligt  att jag ska åka. Jag ska flytta till ett främmande land för ett år. Just den meningen går inte riktigt in i mitt huvud. Det är ca 40 dagar kvar vilke är lite mer än en månad. Vad ska jag packa? Vad ska jag fixa innan? Vad måste jag göra innan jag åker? Hur kommer allting att bli? Kommer min värdfamilj vara hemsk? Kommer skolan att vara bra? Precis alla dessa frågor snurrar omkring i mitt huvud just nu. Jag är så himla glad att jag ska få åka och jag blir alltid lika glad när jag tänker på det, men samtidigt finns också en rädsla just nu. Men det ska nog vara så och det hör nog till. Vi får se vad jag skriver här om någon månad... Just nu har jag några dagar hemma innan jag ska bege mig till Karro på västkusten, vilket ska bli hur bra som helst. Sommarlovet flyter på som det ska med andra ord.      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0