Söndag

Idag är det den första söndagen (på jag vet inte hur länge) som jag slipper att tänka på skolan. Det känns ganska så underbart att kunna göra precis vad man vill. Men idag är en söndag som är till för att ta det lite lungt efter denna vecka som har inneburit både det ena och det andra med bal, student, skolavslutning, en jättebra kväll med underbara tjejer och sommarfest för Williams flickvän med familjen. Allt har varit så lyckat och fint. Jag funderar på att sätta på en bra film och tänka att jag inte behöver att plugga om och om igen. Jag tänkte också lägga upp lite bilder från studenten här senare. Bilderna som jag la upp nu är ifrån en jättemysig kväll med himla bra tjejer Hilja, Agnes och Felicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0