20 days

Ibland kan man undra om det ens är lagligt att ha så mycket som man har i skolan, tydligen är det väl det och förlåt om jag skriver så mycket om plugg hela tiden men jag vill inte ljuga för er haha så tyvärr är plugg stor del av vardagen här nu. Just nu ska jag göra klart en liten presentation i Engelskan och lite annat plugg. Imorgon ska vi iväg på eftermiddagen och ha study visit. Så det blir bara halvdag i skolan, vilket ska bli skönt och insåg precis att om en månad sätter jag min fot på svenska mark igen. puss  

Kommentarer
Postat av: Sara

Himla fin är du vännen!!! Saknar dig! Skype snart?

Svar: Åh Sara, jag saknar dig! Självklart tar vi skype snart!!!
None None

2012-11-20 @ 22:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0