All I Need

Igår kväll var så otroligt bra, en kväll man bara blir så jäkla glad av. Efter två veckor fanns äntligen tiden att göra vad man vill. Jag och några tjejer bestämde oss för att gå på bio och inte vilken som helst heller utan Breaking Dawn part 2. Att det var sista filmen är ändå lite sorligt bara för att man vet att det inte kommer någon mer. Det är också häftigt att se filmen och veta att dessa människor befann sig här i London för bara mindre än en vecka sedan, tyvärr hade jag inte chansen att se dem vilket var mindre roligt. Jag har också insett att jag älskar att gå på bio och man borde göra det oftare, jag älskar nästan ännu mer att gå på bio i London när man hör alla tonårstjejer skriker med sin brittiska "OMG I love him" till Jacob och Edward. Efter bion bestämde vi tjejer att vi skulle gå och ta en drink och det var en jättemysig pub/restaurang. Vi både sjöng/skrek till musik + livemusik, och prata under några timmar och det var precis allt som behövdes för att det skulle bli en perfekt fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0