Halloween

 
Under dessa dagar med Elin och Karolina har vi varit på många olika ställen. Vi har varit i Brick Lane, Cameden, middag i Notting Hill, cafféer, mera mat, shopping i centrala London med Oxford street och allt det där med massa åkande och gående. Jag fick även visa mitt hem och svenska skolan för dem. Det har varit underbart att ha dem här, fick dock säga hejdå till Elin idag vilket var mindre kul, men vi ses snart igen. Jag har även varit barnvakt en stund idag och när jag kom hem ropade min värdpappa att det skulle bli Fish & chips till middag och gott var det, mummms. Nu har jag precis kommit hem från puben med några väldigt bra tjejer. Så snart ska jag hoppa ner i min säng innan en mysig dag med Karolina väntar.  

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Asså, här sitter jag i Biblioteket i Köpenhamn och skriver uppsats så att fingrarna glöder och så går jag in på din blogg i en liten paus och tänker att du kanske skrivit ETT nytt inlägg eller så och får se hur många fina bilder som helst och läsa massa om ditt london liv. Fantastiskt! Nu blev jag lite piggare. LOVE

Svar: Love you very much <3
None None

2012-11-02 @ 13:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0