My cup of tea

Liten fredags update, veckan har gått väldigt fort och jag sitter just nu på mitt rum. I morgon väntas planer med  Ikea och Julmarknad om det blir som tänkt. Jag har inte känt mig helt frisk idag så jag kan inte riktigt bestämma mig och jag ska ut ikväll eller om jag ska stanna hemma. Jobbiga beslut detta alltså haha. Men jag har även mycket plugg som väntar så det kanske är bäst om jag får lite gjort helt enkelt. Men jag får se snerare. Just nu får tekoppen vara min vän i någon minut innan jag betsämmer mig. Det är så läskigt vad tiden går fort fram och redan på torsdag får jag besök av världens bästa perosoner, mamma och pappa.   

Kommentarer
Postat av: Svenska mamman

See you soon honey! Puss!

Svar: love you
None None

2012-11-26 @ 09:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0