Veckan som gått

Idag är det ingen vanlig dag utan det är fars dag och du är bästa Pappa. 
 
Denna vecka som gått hsr bestått av ett ord, Plugg. Jag hade nu i fredgas tre prov och man viste inte riktigt om man ville skratta eller gråta då alla tre proven bestod av uppsatskrivingen eller ja mycket skrivande. Veckan som kommer blir inte heller rolig då det är tre nya prov som står på schemat. Plugg är alltså något som tar tid just nu men snart hoppas jag att det lugnar ner sig lite grann. Jag hinner tyvärr inte med att blogga lika ofta som jag vill och jag önksade att dygnet just nu var dubbelt så långt. Men min senaste tid har sett ut såhär:
 
*Plugg och en massa svenskt godis ätande. 
 
*Fått mina Mumford&Sons Biljetter och jag är så jäkla LYCKLIG över att dom har kommit.
 
*Igår var det Hollywood-partyyy med SSL i  Chelsea. 
 
*Jag ska flytta med min familj till ett nytt hus ca 15 min bort, så jag lämnar detta hus i december och flyttar in i det nya i januari (jag har aldrig flyttat någon gång i hela mitt liv och plötsligt så flyttar jag två gånger på samma år!!). 
 
*Jag älskar att det börjar bli jul och jag kan knnappt vänta tills jag får börja julhandla och bara gå runt och kolla på alla julskyltingar och fika på alla caféer med julkänlsan överallt. 

Kommentarer
Postat av: Svenska mamman

Vilken fin bild på er två! Puss!

2012-11-16 @ 09:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0