Hampton Court

Igår eftermiddags fikade jag med tejerna efter skolan innan jag åkte och  täffade några tejer från karlstad som är här för att hälsa på Emma som också kommer från Karlstad. Vi åkte in och åt middag nära Picadilly och sedan lite spontant tog vi en en buss som guidade oss runt i London och det var otoligt fint, jag fick bättre koll på vart allt ligger nu och det var en mysig kväll trots att det var så kallt. Jag måste alltså springa och köpa, halsduk, vantar och mössa nu, för det det är väldigt kallt ute.
 
Jag har glömt visa bilder som jag tog tidigare i veckan så här kommer bilder från Hampton Court i måndgas när vi var där med skolan. Det var verkligen otoligt fint. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0