Höstlov

Äntligen är höstlovet här och det känns otroligt skönt + att jag får besök av två underbara tejer i veckan. Idag ska jag faktiskt på Ikea och jag är så häääääääär taggad med några av tejerna. Många har åkt hem till Sevrige över lovet men i och med att jag och några andra är kvar så måste vi ju få lite Sverige känsla och framförallt äta köttbullar. Det börjar bli väldigt kallt nu så på nätterna består min pjamas "outfit" av en långärmad tröja, en tjocktröja, mjukisbyxor, strupor och raggsockar och då har jag tjockt täcke med en flisfilt också. Synd att britterna glömde att insolera sina hus bättre haha.     
 
Här kommer bilder från en väldigt bra franska lektion i tisdags då vi fick åka till lilla "franskt London" som ligger i south Kensington + att vi åt världens godaste Cupcakes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0