On my way

 
Helgen är redan över och jag förstår inte hur tiden kan gå så otroligt snabbt ibland. Helgen har varit bra på många sätt, trots att hela denna dag har gått åt till plugg så känns allt väldigt bra ändå. Jag trivs verkligen här och jag är så otroligt glad över att få vara här. Även om man ska få till allt med, plugg, fritid och allt vad det nu är så känns allt väldigt bra.Allt går bara man vill.
 
Igår gick jag två långa promenader varav en med Linnéa och det var så skönt att bara vara ute och gå speciellt eftersom det var sol. Igår kväll hann jag också med ett väldigt härligt skypesamtal med saknade hiljis därhemma, det behövdes. Ni därhemma saknas det hoppas jag ni vet. Men annars har jag jobbat på att bli frisk från min förklydning denna helg. Jag har också tagit massa bilder på min väg till skolan och dessa tänkte jag visa nu. Varje dag går jag denna väg här eller nja jag halv springer snarare med en väska som väger ca 10000 kg varje dag med alla skolböcker i och försöker komma i tid haha, men jag har inte blivit sen någongång som tur är. Alla som känner mig vet att tid är viktigt för mig haha.      

Kommentarer
Postat av: Hiljis

Jag dör vad fint det ser ut!!!

2012-10-08 @ 00:26:58
URL: http://www.hiljawesterberg.blogg.se
Postat av: Nina

SÅ FINA BILDER ANNA!!!!

Svar: Tusen tack fina Nina <3
None None

2012-10-08 @ 14:38:25
URL: http://ninalittorin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0