Sold?

Jag måste skriva ett sista inlägg här idag för det är nämligen så att jag pratade med min värdmamma vid matbordet förut när det bara var hon och jag och då fick jag reda på en liten nyhet. Jag gick nämligen till min buss häromdagen och gick förbi ett mäklarkontor som ligger ca 100 m från mitt hus, av slumpen kollar jag på alla hus som är till salu och får syn på ett hus som ser ut som mitt, men det kan det ju inte vara tänkte jag. Men jag började tänka efter och tillslut så ser jag att det faktiskt är MITT hus. Jag får lite panik men har inte vågat fråga rakt ut om de tänker sälja huset. Men min värdmamma sa häromdagen att de har för stort och vill flytta till ett mindre någongång men inte när och att det troligen inte skulle ske på ett tag. Och idag kom svaret att de troligen kommer att flytta till ett annat hus. HJÄLP tänkte jag, men jag kan nog vara lugn. För huset dem tänker flytta till (troligen, inte helt säkert) ligger inte långt ifrån och jag får flytta med, YES. annars kanske jag skulle fått bo på gatan restena av året och det kanske skulle vara mindre roligt. Men nu har jag iallfall fått svar på frågan angående om mitt hus ska säljas. Så troligen ska jag tydligen flytta, men dock är det ej helt säkert än haha... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0