Måndag



Mina ögon lägger snart ner för idag. Jag är trött och ska snart lägga mig. Imorgon börjar jag tio så lite längre sovmorgon för mig vilket passar perfekt då jag behöver sova. Skolan gick ganska snabbt idag, men man märker att det snart kommer bli mer och mer arbete, men det blir bra så fort jag har fått lite rutin här. Idag var vi och åt lunch på en liten restaurang nära skolan vilket passade perfekt då vi hade en lång rast. Idag var det också otroligt fint väder och jag var ju självklart klädd som om jag skulle ut i världens kyla (inte riktigt kanske, men det kändes så). Jag måste också säga att alla barn här är så otroligt gulliga och så fort de öppnar munnen kommer en fin liten brittisk dialekt ut och det är så gulligt så jag smälter varje gång nästan. Ja denna dag var kanske inte var mycket att skriva om men jag försöker vara en trogen bloggare och just det jag har idag köpt mig ett paraply så nu är jag redo för regn. BIG HUG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0