När dagarna går för fort fram

Hallå. Jag vet att jag har uppdaterat väldigt dåligt. Men tiden räcker inte riktigt till. Men livet flyter på här och allt är väldigt bra. Var precis med om det första regnet och istället för att sura över det så blev jag väldigt glad för att få uppleva lite engelskt regn. Skoldagarna här är väldigt långa då jag kommer hem runt 6 varje dag och det är därför jag inte hinner göra mycket annat än att äta och plugga när jag kommer hem, knappt att jag hinner det då jag nästan varje kväll somnar ifrån allt jag gör haha. Men allt är fint och ikväll är det fredagsmys som gäller vilket känns väldigt skönt. Idag fick jag också mitt Oystercard så att jag kan åka gratis buss vilket känns väldigt skönt det också. Helgen ska spenderas som turist med fina tjejer vid Hyde Park och det blir nog himla bra. Även en del plugg måste hinnas med vare sig man vill eller inte. Jag har också fått in lite vanor nu haha så jag tänkte skiva en liten lista på hur dagarna här ser ut:
 
* Går upp och äter mina kära flingor, rostat bröd och juice.
* Tar min promenad till skolan och tittar på alla gulliga barn i deras söta skoluniformer.
* Kommer fram till skolan och där har jag mina lektioner.
* Under dagen blir det ofta så att man sitter i vårat bibliotek och tar sig något från vårat kära Starbucks (vilket kommer bli en dum vana under detta år precis som allt annat man gärna går och köper haha).
* Lunchen börjar nu bli mat som man värmer i en mikro nere i vårat common room, där det finns TV, B&J (!!!!) och andra goda saker, biljard och pingis mm.
* fortsätter dagen och slutar runt fem.
* Tar en promenad in till richmond och sedan hem om man inte tar en fika på vårat kära Costa (Be proud Ebba) eller en frozen yoghurt (vilket är farligt gott och jag fattar nu vad du menar med det Matilda!!).
* Väl hemma är det plugg och mat som gäller.
* Time for bed.
 
Saknar er alla därhemma och hoppas ni har det himla bra. HUG FROM LONDON.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0