Plugg

Har precis avslutat min franska lektion och har nu tre timmars hål. Kanske lite jobbigt men dock ger detta tid att plugga lite. Fint väder är det också så ska snart ut i solen och äta lunch. Igår var jag också ute och sprang för fösta gången här och det gick bra trots alla gator upp och ner (jag sprang inte vilse alltså) det var hur fint som helst då solen lyset och jag sprang genom en stor park och sedan längst med vattnet. Jag hade verkligen inte förväntat mig denna miljö som faktiskt finns här.Hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: Svenska mamman

Vad bra allt låter gumman. Vi får som sagt ta en Skype när vi har kommit hem.
Kram ma o pa efter en underbar heldagstur med båt (ja du vet) i Kroatiska övärlden. Puss

2012-09-07 @ 19:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0