En tisdag som bar på Sol

Jag tog mig upp i morse och bestämde mig för att gå till skolan. Solen lyste hela vägen och det var varmt. I skolan hade jag bara en och en halv lektion då vi fick jobba själva. Vi fick sedan reda på att franskan var inställd. Lyckan blev total och vi gick ner till Pitcher and Piano och åt en god lunch. London bjöd idag på 20 grader och sol. Man kan inte vara annat än glad och lycklig. Några timmar vid themsen spenderades innan jag åkte hem. Nu sitter jag här på mitt rum med öppet fönster, jag hör hur barnen i trädgården bredvid leker och himlen är fortfarande blå och klockan är åtta. Jag har hunnit städa mitt rum, tagit en lång dusch och rensat min garderob. Min hud är lite röd. Men det är precis det jag har längat efter. En väldigt fin (kanske till och med världshistorien bästa) Tisdag.     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0