Best For Last

Ska föröska plugga så mycket som möjligt idag och imorgon då min bror kommer hit till London imorgon och det ska bli så kul att ha han här. Men i och med att två prov väntar till veckan så är det bara att plugga så mycket som möjligt nu. Idag satt jag på Nero tillsammans med de andra tejerna och nu sitter jag hemma igen och ska försöka få saker gjorda. På bilderna är det jag och stina med världens bästa mandlar, det har blivit tradition att köpa dem varje gång vi ser dem vid tower bridge haha.   

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Anna! Ja, det var dig jag syftade på! Jag känner Karolina Lander så den var så jag halkade in på din blogg, som jag har följt sen du åkte iväg. Tack så himla mycket för de fina orden, det är så peppande med kommentarer som denna! Jag tar gärna emot tips på andra bloggar om att plugga utomlands, tycker att det är så kul att drömma sig bort medan man läser igenom dem. Tack igen för kommentaren, kram!

Svar: Åh vad kul, ja just det du känner ju Karolina!! :) Vad kul att du har följt mig, jag har verkligen ingen aning om vem som läser denna blogg, men det är så kul att höra när någon läser. Då ska jag kolla upp de bloggar jag vet om och skriver till dig så fort jag kan på din blogg och det är bara du frågar vad du vill & när som helst angående att plugga utomlands. Kram!
None None

2013-02-21 @ 10:14:43
URL: http://emmatraaholt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0