My New Home

Har totalt glömt att berätta om mitt nya hus. Jag stor trivs på alla sätt och vis. Detta hus är mer ”modernt-svenskt”. Ljusare och mysigare. När jag sa hej då till gamla huset på Amyand Park Road, var min sista tanke: Varför lämnar vi detta hus, Varför? Men så fort jag kom in i detta kände jag mig hemma. Jag går nu av vid en ny busstation och det tar lite längre att gå till mitt hus men det gör inte så mycket. Har faktiskt fåt t in bättre rutiner på morgonen tack vare flytten. Jag gillar det och jag tror att jag kommer trivas bra i detta hus det resterande tiden. Så nu mera bor jag på Steele Road, dock bland en massa flyttlådor ska tilläggas. Första kvällen vi var här beställde vi Pizza som ”Classic” inflyttningsmiddag och åt på ett bord mitt i vardagsrummet bland möbler och flyttådor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0