Nightmare

I måndagskväll hade jag otroligt mycket energi gick till och med ut och sprang. Vi åt man i värdfamiljen, jag pluggade och gick och la mig. Klockan tre på natten vaknar jag och mår inte särskilt bra, magen vill vända sig ut och in. Jag springer in på badrummet som tack och lov är granne med mitt rum. Där spenderar jag mina resterande timmar av den natten och om jag ska vara ärlig har jag minnesluckor från denna natt. Jag har under de resterande dagarna svimmat x antal gånger (för första gången i mitt liv) fått blåmärken då jag lyckades svimma och ramla ihop på där ja hade tusen saker som låg i vägen. Jag har spenderat 100 % av tiden i min säng och sovit bort feber och huvudvärk. Jag har alltså råkat ur för något virus. 
 
Det är vissa saker man viste man skulle råka ut för under detta år i London. Men jag hade inte riktigt tänkt med detta. Just i en sådan situation vill man skrika på mamma och få en hjälpande hand mitt i natten. Men man lär sig och nu mera vet jag hur man tacklar en sådan situation på egen hand haha. Jag har försökt att dricka i mängder och äta lite i taget. Men imorgon får jag nog gå till skolan, äntligen. Här är det jobbigt att vara ifrån sina kompisar bara en dag.     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0