V&A - Hollywood Costume

Att helt plötsligt vara en meter från Kostymer som har burits av Hollywoods stora tjärnor är väll inget man gör varje dag, men idag gjorde jag det och det var väldigt bra. Tyvärr fick man inte ta bilder, men jag smyg tog några med mobilen som jag kommer lägga upp någon dag. Men det var Kostymer från filmer som Titanic, Rocky, Pirates of the caribbean, Indiana Jones, James bond, Broke back mountain, Mamma Mia, Gladiator, Batman, Black Swan, Harry Potter och månaga  fler. Man kan inte riktigt hjälpa att  man skriker lite av lycka inombords bara av att  se kostymerna.  

Kommentarer
Postat av: Svenska mamman

Hej gumman. Hade helt glömt att gå in på dina fina blogg på ett tag men nu har jag uppdaterat mig. Puss! Love!

Svar: Love och Puss <3
None None

2013-01-28 @ 09:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0