Fotografi?

Hej! Har några frågor bara. Vad heter kameran du använder? Alla dina bilder är väldigt fina! Hur kunde du vara ute på klubbar innan du fyllde 18 år? Det är väl inte lätt att alltid låna någon annans leg?

 

Vad kul att du tycker om mina bilder. Blir så himla glad. Jag gillar att ta bilder men är verkligen ingen expert. Men jag använder mig av en Canon 1100D som jag skulle säga är en nybörjarkamera och jag trivs hur bra som helst med den för stunden och den är väldigt simpel att förstå sig på.

 

Man måste vara 18 år för att vara ute på klubb, vilket då är ett problem om man är inte är 18 år. Men under detta år så ville jag och många andra uppleva detta liv ändå. Man måste ha ett legg när man går ut. Så då gäller det att man har ett legg som man kan komma in på helt enkelt. Då man får låna någons kompis etc. Det är inte alltid detta funkar. Detta är ju inte okej egentligen, så detta är en liten svår fråga att svara på, men det brukar lösa sig på ett eller annat sätt…    

 

Det är så kul med frågor och jag hoppas mina svar ger er något. KRAM  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0