Hemma

Det är så konstigt. Plötsligt vaknar jag upp i min egen säng, har min familj nära mig, kan säga hej till en kompis som bor fem minuter bort och jag har sommarlov. Jag är hemma och försöker med små steg packa upp mitt liv, säga hej till alla och njuta av att vara hemma samtidigt som tanken på London kommer väldigt ofta. Det saknas ord att beskriva vad jag känner just nu. Men så fort jag har landat lite och kommit in i rutiner så ska jag skriva om sista tiden i London och svara på lite frågor som jag såg jag hade fått. Att komma från en värld till en annan är så konstigt. Helt plötsligt är jag här hemma i karlstad igen och det är nog bara att vänja sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0