"Paris is always a good idea"

Efter att ha bytt ut Big Ben mot Effieltornet, Engelskan mot franskan och Baguetter istället för rostmackor är jag nu hemma efter en helg i Paris med en fin franskagrupp. Det var längesedan jag har skrattat så här mycket, gått så mycket och ätit så mycket. Det har varit fina dagar med både sol, regn, blåst och hagel. Jag har också hunnit ätit världens godaste croissant, lite shopping i butiker och ätit macarons från Ladurée. Kort och gott var denna helg precis så som jag ville att den skulle bli och som rubriken lyder så är "Paris is always a good idea" och under tiden i Paris har 832 bilder tagits så nu vet ni vilka bilder som kommer att dominera ett tag framöver. Au revoir.      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0