Show Me The light

En vecka kvar sedan är två veckors lov här. Då ska världens bästa Ellen och Sara komma hit, jag ska gå på The Script, sedan får jag besök av världens bästa Storasyster och världens bästa Emma och Nora. Sverige besök med andra ord. Först ska jag ta mig igenom två prov och en liten inlämning. Måste bara säga att jag älskar London. Jag vet inte om det var för att jag var väldigt övertrött igår, men så fort vi klivit av tåget kände jag mig hemma igen. Ville krama om varje liten London sak jag såg. För det första vet jag nu med säkerhet att detta är och förblir mitt andra hem och för det andra vill jag aldrig flytta härifrån heller för den delen.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0