En helg av lycka

Denna helgen kommer jag sent att glömma. 
 
-Jag har skrivit klart en uppsats 
-Varit på Nick's Rowing Race 
-Haft mina tjejer på fördrink hemma hos mig då mina värdisar hade gjort så fint 
-Firat in min 18-årsdag på favvostället
-Sprungit omkring på picadilly mitt i natten
-Somnade när det var är ljust ute 
-Varit glad och bara så himla lycklig 
-Skrattat i mängder 
-Ätit födelsedagslunch i Kensington gardens + middag tillsammans med tjejerna 
-Fått en fin present av dem som jag velat ha så länge 
-Hunnit se film med min värdmamma 
-Ätit tråta som jag fick 
-Varit i Brighton och haft en undebar dag med sol, skratt och ren lycka 
-Jag hann precis komma komma hem till en bbq med värdfamiljen 
-Jag stod sedan med Nick och James och spelade golf i trädgården 
-Satt sedan med Nick och min värdmamma i soffan för att se på Made in Chelsea för att försöka förstå vad det är alla pratar om.
 
Sist men inte minst avlsutar jag denna helg med detta blogginlägg, mina tårar rinner ikväll, jag kommer sakna detta, jag är inte redo att lämna detta. Efter att min fina vän Maria laggt upp ett inlägg på sin blogg brast det för de flesta av oss. Jag tror ni förstår vart jag vill komma med detta inlägg, jag vill aldrig lämna detta, aldrig.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0