Fredag 24/5

Idag är det fredag, och jag börjar klockan kl tre idag, så alla har nästan slutat vid denna tid när jag väl börjar. Men skönt med sovmorgon. Denna fredag ska jag också bara ta det lungt och göra klart min älskade uppsats + att jag känner mig lite som vädret idag då det är grått och regn, eller snarare så vill inte min förkyldning släppa och det hjälpte inte direkt att jag vaknade upp med huvudvärk. Så fort jag har skickat in denna uppsats borde det släppa och då blir det slut på allt klagande från min sida. jag hoppas att det blir lite varmare snart också. Här är två bilder från de senaste dagarna på blommor och man kan se väldigt lite av skolan bakom trädet. Ha en fin Fredag!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0