Jag och Maria har tydligen tur?

Som ni vet har jag under detta år sett Justin Bieber och under lördagen så stötte Maria och jag på ännu en kändis. Maria var ju också med när vi såg Justin men denna gång var det en annan världsstjärna. Vi stod vi Abbey Studios och fotade som riktiga tusrister, sedan hör jag någon som säger " Excuse me" till ett par som stod i vägen för de som skulle gå förbi och nu mina damer och herrar vänder jag på mitt huvud och får syn på ingen mindre än... Robbie Williams som går med sin barnvagn och hans managers/vänner.  Han skulle in och spela in något i Abbey Studios. Ibland gäller det att vara på rätt ställe vid rätt tidpunkt. 

Kommentarer
Postat av: Svenska mamman

Oaaoo!

2013-05-22 @ 09:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0