Lördag 18/5

Idag ska jag åka runt i London och turista. Man måste ju se till att hinna göra allt innan jag åker hem. Fast mest gör jag ju allt detta för att jag tycker att det är kul. Vi ska försöka ta oss till King's Cross, Abbey Road, Borough market och Sedan Madame Tussauds för att umgås med lite kändisar en dag som denna. Denna vecka har varit ganska seg och jag har haft en förklydning hela veckan och energin till att plugga blir bara mindre och mindre för varje dag som går men snart är det över. Men man måste också inse att man inte alltid kan vara på topp alla dagar, det är omöjlig. Men denna kväll idag ska avslutas i Svenska kyrkan, som den svensk man ändå är vill ju jag också förlja Eurovision Song Contest, som torts allt är i Sverige. Hoppas ni får en fin lördag därhemma. puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0