Min helg

En väldigt fin helg har det varit och det är mycket som har hunnits med. För varje dag som går tänker jag mer och mer på att jag aldrig vill lämna denna stad. Under denna lördag och söndag har  jag befunnit mig vid King's Cross och"åkt till Hogwarts", jag har varit och gått vid övergångstället där The Beatles en gång gått vid Abbey Road och sedan träffat en massa kändisar på Madame Taussad och allt detta tillsammans med Maria. Vi åt även hur mcyket mat som helst på Pizza Hut till lunch och är nästan mätt fortfarande. Vi besökte m&m's World och sedan åkte vi till Svenska Kyrkan där massa andra svenskar var och åt både varmkorv och svenskt godis och kände oss allmänt svenska och stämningen var på topp. Idag så bestämde vi oss att förlja med på Horse Polo med några andra från SSL och det var väldigt kul att se detta, hästarna var väldigt fina och idag var det även väldigt varmt ute. Denna helg togs mer elle rmindre varje sekund tillvaras på och det är så det ska vara.         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0