Redan Torsdag...

Tiden går snabbt och imorgon är det redan fredag. Idag har nog alla tvåor i hela Sverige inklusive oss på SSL klarat av Nationella provet i Matte och det är alltid lika svårt att säga hur det gick. Men skönt att kunna bocka av det. Sedan gick jag, Linnéa och Stina och åt lunch på vårt bästa lunchställe Portofino. Jag fick sedan för mig att gå och klippa mig. Så nu kan jag bocka av "att ha gått till en enegelsk frisör" - kan också säga att detta var det bästa frisökbesök jag någonsn har varit med om. Frisören gjorde precis som jag ville och det tog inte alls lång tid. Just nu ska jag skriva klart den näst sista stora inlämningen. Jag orkar knappt, men jag måste göra det ändå och snart är det över. Helgen ser ut att bli fin på många sätt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0