Första dagen på veckan

Måndagar kan vara de absolut längsta dagarna, men denna måndag har varit riktigt bra. Jag tror jag börjar förstå att jag är här i London igen. Jag har tränat tillsammans med Linnéa och Stina efter skolan. När jag kommer innanför dörren efter att ha handlat så springer jag upp på mitt rum och känner att mitt element är på (jag är så GLAD över det). Nu slipper jag sova i dubbla mjukisbyxor och dubbla tröjor. Denna måndag kunde inte blivit mycket bättre med andra ord och imorse när jag vaknade snöade det utanför mitt fönster här i London.   

Kommentarer
Postat av: Emma

NU BLIR DET VARMT!!!

Svar: Jaaa det är såå skönt hahahha
None None

2013-01-15 @ 19:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0