It's hard when you miss people. But you know, if you miss them, it means you are very lucky.


Kommentarer
Postat av: Storasyster

<3

2013-01-21 @ 23:57:04
Postat av: Rebecka

Hej! Jag började precis läsa den blogg! Den är sjukt bra och du tar jätte fina bilder. Jag funderar själv på att söka London men jag är inte riktigt säker så jag tänkte fråga lite först.
Hur många poäng hade du när du sökte in?
Vad går du för linje?
Skrev du brevet,ska det skrivas på svenska eller engelska,är det svårt att komma in?
Om man ska gå och festa,är det svårt att komma in om man inte är 18?
Kram!

Svar: Åh vad kul att du skrev här på bloggen, jag svarade och det ligger nu uppe som ett inlägg! Kram
None None

2013-01-22 @ 12:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0