Wednesday

Skolan flyter på och idag hade vi något test på idrotten och det var väl inte direkt det roligaste på veckan. Efter idrotten åkte jag och Linnéa åkte till Mcdonalds och åt cheeseburgare, som jag längtat efter det, fast jag inte har en aning om varför. Igår sprang jag runt i richmond för att göra en massa ärenden direkt efter skolan och jag ska nu i denna minut ta tag i plugg. Det är fortfarande väldigt kallt i London och man kan ju inte riktigt hjälpa att man längtar efter värme just nu. Jo, jag måset också bara säga att vissa britter är lite roliga när det gäller bussarna. Runt rusningstiden är det fullt på bussarna och så ropas det i högtalaren "Please move down inside the buss" och så gör alla det, men det finns ändå dom som står längst fram och ändå fortsätter att trycka på och blir sura på en när man redan står där som packade sillar.Ja ibland så får faktiskt britterna tänka om. Och precis in denna sekund jag sitter här och skriver kommer värdisen in med vindruvor, det är faktiskt inte så dumt att bo i värdfamilj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0