Det är kallt i London...

Det här med att bo i London/England har tusen fördelar. Men det finns en sak som jag tror att jag och hela min klass känner av + alla andra, det är kylan. Imorse kom jag till Skolan och alla fryser och springer till elementen. Vist ni i Sverige kanske har 10 minusgrader medan vi har 1 minus. Då anser ni att ni har det kallt. Men jag ska nu berätta att i detta land har dom råkat glömma detta med isolering, det sipprar luft genom alla fönstren vilket leder till kyla. Ja det blir kallt ändå även om vi bara har 1 minus, väldigt kallt med andra ord. Det är också en annan kyla som finns här än i Sverige. Min kompis Mina vaknade till 1 minus i sitt rum idag, fattar ni hur det är att gå upp då. Jag minns att mitt rum var kallt precis efter julovet och det var det värsta jag varit med om. Så när jag menar att det är kallt här, är det både kallt inomhus och utomhus.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0