Ett ögonblick

Kvällen igår var något jag inte ens kunde drömma om. Sedan några år tillbaka har Oth varit en serie som jag har följt och den betyder så otroligt mycket. Gavin DeGraw sjunger låten I Don´t Want To Be som intro. Han har även dykt upp någon gång/gånger i Serien. Det har alltså varit min dröm att få se han. När jag sedan fick reda på att han skulle spela på pip har jag gått och funderat fram och tillbaka om jag ska gå. Hilja och Emma övertalade mig och sa att jag inte skulle ånga mig och jag gick, tack tjejer ni hade så rätt, Tack. Jag älskar hans musik och där stod jag nu och lyssnade. Plötsligt träffar jag Sara från min klass och vi gör upp att träffas efteråt. Vi börjar gå runt och av slumpen går vi lite åt sidan och ser att man kan ta kort med Gavin. Jag höll på att dö. Med darriga händer tog vi kort och självklart gav jag han en "Big Hug" och sa allt mellan att jag älskade han och att han var bäst och det är han. Helst sjukt. Även fast det var hundra andra tjejer som tog kort är jag världens lyckligaste. Det går knappt att beskriva, men jag sitter och ler när jag skriver detta inlägget, mer behöver jag nog inte säga. Jag studsar upp och ner av lycka och kommer gör det ett långt tag framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0