Christmas Lights

 

Igår var det lördag och den tog jag vara på kan jag lova. Jag och Stina bestämde oss för att åka in till Tower Bridge för att gå på den och turista, vad vi skulle göra sen viste vi inte men det slutade med.. Julbelysning (överallt), Mat, rostade mandlar, klättrande på "Tigrarna" (det var skit svårt att komma upp), bussåkande och vi lyckades nästan varje gång sitta högst upp och längst fram i bussen på dubbeldäckarna, vi gick på små mysiga gator, skikade i någon butik och någon häftig ljusbutik, lite vilse ska också tilläggas att vi var då vi inte viste vart vi befann oss en stund, men det hör ju nästan till och dagen avslutades med efterätt, Te och Kaffe på en mysig resturang. Jag älskar att det börjar bli jul. 

Kommentarer
Postat av: Svenska mamman

Bra kämpat med plugg. Nu var du verkligen värd en dag med bara nöjen och avkoppling. Vad härligt och trevligt det låter. Hoppas nu bara inte att SAS går i konkurs. Då vet vi inte hur vi ska komma till dig den 29:e.....

Svar: älskar dig mamma!!
None None

2012-11-19 @ 11:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0