E&K

Efterlängtade  Elin och Karolina har nu kommit hit till London och det är underbart att ha dem här. Så igår kväll åkte jag och träffade Elin och åt en efterlängtad middag tillsammans med henne som bestod av ca 99% prat och 1% ätande haha. Under dagen har vi varit i Brick lane, Camden, på oxford street och även en middag i Notting Hill. Jag åkte senare vidare och fick träffa min efterlängtade karolina och spenderade några efterlängtade timmar med henne och som jag skrev tidigare är det underbart att äntligen ha dem här.  Som vanligt har klockan blivit sen och jag måste verkligen sova så jag orkar upp imorgon. Godnatt. 
 
Ljusslingan på bilden var det lilla som fick följa med hem från Ikea utöver mitt kära knäckebröd och chokladbollarna.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0