The finish line

Nu ska jag tvinga mig själv att plugga!! Det har blivit lite med det de senaste dagarna vilket inte är så bra, då en vetenskaplig rapport ska in snart! Men får sitta hela denna kväll. Solen har även visat upp sig än en gång idag och som sagt så kan man inte annat än att vara glad när den gör det. Jag gick till skolan idag och hade en lektion, gick och åt lunch med underbara finisar innan jag gick hem (köpte dock solkräm idag haha) jag har sedan befunnit mig i trädgården och solat i någon timme, duchat och ska nu plugga och sedan äta mat och sedan plugga ännu mera. Idag såg jag att det var 50 dagar kvar tills det som jag aldrig vill ska hända händer, Men jag får se det som en påminnelse att man måste komma ihåg att ta vara på varenda minut av denna tid som är kvar.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0