Tisdagar

Tisdagar brukar bara vara en dag mitt i veckan. Speciellt hemma i Sverige. Men denna tisdag gjorde jag något som jag aldrig skulle kunna göra hemma i lilla Karlstad. Jag bestämde mig för att åka med Sally in till centrala London då hon ändå skulle dit. Vi köpte mjukiskläder på a&f, och Sally jobbar ju där vilket är ett plus för mig. Såg picadilly mitt i veckan och solen lyste på oss. Det kanske inte låter som något speciellt, men att kunna ta tunnelbanan mitt i veckan in till centrala London bara för att vi kan är en ganska skön känlsa och det är precis det som jag kommer att sakna, allt det där man gör bara för att man kan och veta att man faktiskt bor i London.   
 
Ikväll har jag öppet fönster i mitt rum, jag kunde ta en promenad med min värdmamma vid åtta för att det fortfarande var ljust ute och med det hoppas våren stannar här. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0