För ett år sedan i november

 

Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan, jag hittade din blogg någon gång i veckan och har nu läst igenom allt du har skrivit om London, det är jätte inspirerande.
Jag längtar redan jätte mycket tills jag får åka dit även om jag inte är säker på att jag kommer komma in (har inte hunnit ansöka än).
Det jag är mest orolig över är att få vänner när man väl kommer dit, är det stora grupperingar där eller hänger alla ihop (ibland i alla fall)?
För jag tycker att bilderna du lagt ut ser jättehärliga ut och vill gärna få så många nya vänner som möjligt.
:)

Svar: Hej vad kul att du har hittat min blogg. Jag ska svara på din fråga i ett ordentligt inlägg så snart jag kan! Så himla kul med frågor och funderingar! :D
None None

2013-12-01 @ 17:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0