Dear monday





Har precis sagt hej till min kära mamma och pappa på Skype! Känns konstigt att de sitter där hemma när jag är här. Men det är nog så det känns. Idag var det skola och den gick snabbt trots att jag hade många lektioner. Jag var en sväng i Richmond och sedan har jag varit här hemma. Imorgon har jag lite sovmorgon, vilket ska bli skönt! Så nu ska jag läsa någon läxa och sedan sätta på någon serie om jag inte sommar ifrån den som jag brukar göra, man är så trött men detta var faktiskt fösta dagen som jag inte var trött i skolan, jag kanske nu börjar inse att jag faktiskt är här. Det finns vissa saker här i London under vardagen som jag tycker så mycket om, några av sakerna är: Alla små söta barn i sina skoluniformer överallt och att alla är otroligt trevliga vart man än går! HUG FROM LONDON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0