Fika

Har precis skypat med två saknade brudar som befinner sig i Madrid. Det var så kul att höra om allt där borta. Just nu ska jag ta tag i mitt lilla plugg som väntar. Men skolan gick bra och efter det skulle jag, Linnea och Stina ta en kort, snål och inte onyttiga fika men det blev helt tvärt om. Men vi är här nu och man ska faktiskt njuta av varenda sekund som går. Men det finns ett problem.. Vart man än går stöter man på onyttigheter och det suger haha. Till lunch köper jag ofta en så kallad Meal-deal där man får typ en sallad, dricka och chips/cholklad för bara 3 pund och vad ska man göra då med chipsen och chokladen? Detta är lika jobbigt varje dag haha. Men jag får komma på något smart så att jag kan skippa det mesta av dessa onyttiga helt enkelt för det har blivit mycket på dessa två veckor haha men det är trots allt bara början av året som tur är.. Puss


Kommentarer
Postat av: Svenska mamman

Hej gumman. Jag läser din blogg ofta (även om jag inte alltid gör inlägg) och det är så spännande att få ta del av ditt liv och din vardag. PUSS!

2012-09-14 @ 11:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0