Good Morning




Hello weekend. Dagen igår bestod av skola som började 10:30 (skönt) alla lärare och lektioner verkar väldigt bra hittills. Kvällen forsatte med klasskamrater på en god libanesisk resturang i South Kensington som fina Ebba visade oss. Hela denna vecka har gått väldigt fort. Planerna idag är att åka in till centrala London (shopping,shopping,shopping hehe ja mamma, jag tror mina pengar kommer försvinna ganska lätt här). Ikväll har jag och några tjejer lite planer så vi får se vad det blir helt enkelt. Men nu är det dags för mig att kliva upp, äta frukost (åter igen cocopops, juice och rostmacka, men vad gör det?) och ta mig en promand in till Richmond där jag ska möta upp tejerna 11:00. Love from London. 
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0