Att säga hej då är inte lätt

Som rubriken lyder är det inte alltid lätt att säga hej då. Plötsligt ska man säga hej då till alla människor man alltid är van att bara kunna ringa, prata eller träffa fem minuter bort. Jag har ju aldrig sagt hej då på detta sätt förut. Jag kommer sakna er alla något oerhört. Låter som om jag ska åka väldigt långt bort, men det ska jag inte, tur det, utan det är bara det att detta blir något man inte är van vid. Ni alla äger något otroligt mycket. Här kommer blandade bilder från olika tillfällen och dessa + många fler ska sitta uppe på min vägg om jag nu har något rum och inte får bo i någon liten skrubb när jag kommer fram. Men jag hoppas att jag får ett rum som har en bra vägg, det vore ju ganska bra. Jag kommer sakna er mina fina vänner.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0