Every day counts

Sista tiden har gått väldigt snabbt då jag har befunnit mig på jobbet och hunnit träffa massa fina vänner. Idag är det bara tio dagar kvar tills jag åker vilket jag insåg förut och det känns overkligt och konstigt på ett sätt. Hur kunde det gå så himla snabbt? Men idag har jag precis avslutat tre veckors jobb vilket känns underbart. Även solen har börjat lysa över karlstad de senaste dagarna vilket också varit underbart. Men man vågar ju inte ens hoppas att det ska hålla i sig. Men nu är jag ledig och helgen är väldigt välkommen. Just nu så njuter jag av varje steg jag tar i Karlstad, låter nog lite konstigt men jag har nog börjat förstå innerst inne att jag inte kommer bo här på ett tag och att världens bästa vänner inte kommer att befinna sig fem miuter bort. Men det kanske är percis så här man känner när man snart ska åka.        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0