Home


Jag är inte den bästa på detta med uppdatering. Men just denna vecka kommer det vara lite dåligt, då jag inte har några riktiga rutiner än. Allt funkar jättebra. Min familj är toppen på alla sätt och vis. Igår kväll var jag ute och promenerade med min värdmamma för att se mig omking och allt är så fint. Jag bor 30 minuter från skolan, så dit promenerar jag lätt som en plätt. Hela denna vecka försöker man vänja sig vid allt som finns, men jag känner mig redan väldigt hemma på många sätt. Min frukost består av rostad macka, cocopops, juice och mjölk, ja hehe kanske måste få in lite variation i den måltiden. Jag dricker mycket te och jag har ätit min första lunch på skolan. Jag gillar verkligen mitt hus jag bor i.
 
Idag var det skola som vanligt då vi följde scehmat, imorgon är det halvdag då vi ska åka någonstans på eftermiddagen så allt rullar på. Det är så konstigt att det man har gått och väntat på så länge plötsligt händer och jag lever mitt i det. Men efter skolan har vi gått till en gata i Richmond och där finns mycket butiker som tillexempel Topshop som jag har ca 20 min från mitt hem där jag bor, dock ett lite mindre men det gör mig ingeting, andra butiker och fika ställen som starbucks tillexempel så ja, jag trivs väldigt bra där jag bor. Det är så svårt och veta vad jag ska skriva men jag ska försöka att inte göra så långa texter som jag nu lyckades göra igen. Men här är bilder som jag tog när jag gick hem från skolan idag, har inte hunnit tagit några bättre, men det kommer snart. Nu ska jag fixa lite smått och sedan äta.     
     

Kommentarer
Postat av: Hiljis

Bästa Annisen vad jag är glad att du har det bra och att allt känns så bra hittills! Det låter som att du kommer ha ett helt perfekt år, så lev livet där borta och njut av varenda sekund!!! LOVE YOU!

Svar: Min bästa Hiljis! Allt flyter på och jag lever haha trots att jag nästan blir på körd varje dag. Men allt ät bra och njut av tvåan hemma så kommer det bli ett perfekt år det med flr dig ;) LOVE YOU och snart hörs vi på Skype!!!!
None None

2012-08-29 @ 20:37:51
URL: http://www.hiljawesterberg.blogg.se
Postat av: Elin

Heeej!!! Personligen älskar jag lååånga logginlägg men skulle önska lite fler bilder på själva huset?? Saknar dig massor!!! <3

Svar: Bilder kommer, jag lovar hahah och jag kanske ska fortsätta med långa då!!! SAKNAR DIG <3
None None

2012-08-29 @ 20:56:05
Postat av: Ella

Åhhh vad jag älskar att läsa om hur du har det!! Är inne på din blogg varje dag heheh :D
Lycka till där borta och du är så välkommen hem sen till SA11A!!

Svar: Åh Ella vad glad jag blir när du skriver. Ska försöka göra bättre inlägg så fort jag kommit in i lite mer rutiner haha. Hoppas allt är bra med dig och Tusen tack för välkomnandet till SA11A det kommer bli ett gör bra år i trean, det vet jag!! :D
None None

2012-08-30 @ 15:56:57
URL: http://bellatorstensson.blogg.se
Postat av: Svenska mamman

Hej gumman. Jag är också inne och kollar nästan varje dag. Så fint det ser ut och så bra allt verkar.... men väldigt tomt utan dig här hemma. Njut!!!!

Svar: Hej mamma, tomt utan dig här. Vi hörs snart och jag lovar att skriva ett långt mail.
None None

2012-08-30 @ 16:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0