Ett steg och en början


Hej mina vänner (troligen mina vänner eftersom jag kommer att springa till er i full fart och säga att jag nu har gjort ett inlägg här). Precis som rubriken lyder är detta ett steg och en början på något nytt eller en blogg rättare sagt. Jag sitter och skriver mitt allra första inlägg vilket känns konstigt. Jag trodde aldrig att jag skulle skaffa en blogg, men tydligen blir inte alltid saker som man själv har tänkt sig. Sommaren närmar sig med stora steg. Om fem dagar har jag sommarlov vilket känns för bra för att vara sant. Men nu kommer en vecka fylld av olika firanden. Men för att återgå till varför jag har börjat blogga är en liten historia för sig. I februari detta år fick jag reda på att jag ska gå på Svenska Skolan i London nästa år vilket känns otroligt overkligt när jag sitter här hemma i Karlstad. Men för att kunna dokumentera mitt år på ett bra sätt, kändes alternativet att skaffa blogg väldigt bra och nu har jag hela sommaren på mig att lära mig allt vad det nu innebär att ha en blogg. Men innan London kommer sommaren och jag har lovat mig själv att ta vara på varenda liten sekund och nu är jag igång här och kikar nog in snart igen. Insåg också vilken himla lång text det blev nu, jag är nog inte så bra på det här med att blogga ändå, men som sagt jag ska lära mig och vi ses snart igen hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0